ویدئو | تجربه رانندگی با ری‌را؛ اولین کراس‌اوور ایران‌خودرو بررسی قیمت انواع موبایل سامسونگ، آیفون، شیائومی و آنر (۱۸ تیر ۱۴۰۳) توزیع بیش از ۳ هزار تُن اقلام تنظیم‌بازار بین هیئات مذهبی مشهد و خراسان‌رضوی هیجان انتخابات در بورس فروکش کرد | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۸ تیر ۱۴۰۳) کاهش چشمگیر قیمت طلا و سکه در مشهد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) از عرضه اولیه امروز جا نمانید (۱۸ تیر ۱۴۰۳) | چقدر نقدینگی مورد نیاز است؟ چین چگونه به تجارت خارجی روی آورد؟ قیمت امروز دلار، طلا، سکه و رمزارز (۱۸ تیر ۱۴۰۳) | قیمت‌ها کاهشی شد خودرو‌های خارجی صفر در مشهد چند؟ (۱۸ تیر ۱۴۰۳) بررسی قیمت خودرو‌های داخلی در مشهد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) | سمند سورن ۷۵۵ میلیون تومان + جدول اولین توصیه به مسعود پزشکیان درباره کسری بودجه ۱۴۰۳ در همایش اقتصادی سرمایه‌گذاری در عراق به میزبانی مشهد چه گذشت؟ پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد تومان سود به سهام‌داران از طریق سجام + جزئیات (۱۸ تیر ۱۴۰۳) قیمت کالاهای تنظیم‌بازاری ویژه محرم اعلام شد | گوشت و مرغ چند؟ ماجرای پیامک ثبت‌نام «سبد معیشتی» و «حمایت خانوار» چه بود؟ انتهای موج چهارم نزول طلا کجاست؟ (۱۸ تیر ۱۴۰۳) آغاز دور جدید عرضه خودرو‌های وارداتی از امروز (۱۸ تیر ۱۴۰۳) با اقساط پنج‌ساله به قیمت نمایندگی، خودرو‌های پرطرفدار بخرید + جزئیات (۱۸ تیر ۱۴۰۳) کاهش قیمت میوه در مشهد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) | موز کیلویی ۴۵ هزار تومان + جدول جهش ۱۱.۶ میلیارد دلاری ارزش بورس تهران در روز‌های پیش و پس از انتخابات! رکورد معاملات شمش طلا شکسته شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) وضعیت بازار طلا مشهد پس از انتخابات ریاست جمهوری چگونه خواهد بود؟ بررسی قیمت جدیدترین گوشی‌های موبایل دو سیم کارت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) قیمت انواع خودرو‌های خارجی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۴.۵ درصدی سوزوکی سیاز افزایش ۱۱۹ درصدی حقوق و دستمزد کارگران در سه سال اخیر | حقوق کارگران طی ۳ سال گذشته متناسب با تورم افزایش یافت قیمت انواع خودرو‌های داخلی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | ادامه روند کاهش قیمت‌ها
سرخط خبرها

فاصله تولیدکنندگان‌ و مصرف‌کنندگان در صنعت ساختمان نگران‌کننده است

  • کد خبر: ۱۶۹۲۰۳
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
فاصله تولیدکنندگان‌ و مصرف‌کنندگان در صنعت ساختمان نگران‌کننده است
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اکنون یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که بسیاری از فعالان حوزه صنعت ساختمان با آن مواجه هستند، این است که فاصله تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به‌طرز چشمگیر و نگران‌کننده‌ای افزایش پیدا کرده است.

حمید ضمیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد گفت: هر ساله نمایشگاه‌های متعددی در حوزه صنعت ساختمان، تجهیزات و مصالح ساختمانی برگزار می‌شود که باعث شده است فرصت مناسبی برای افزایش بهره‌وری فعالان صنعت ساختمان و آشنایی علاقه‌مندان به وجود بیاید.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به‌عنوان یک پلتفرم تأثیرگذار برای شرکت‌ها، متخصصان و کارشناسان صنعت محسوب می‌شود، چراکه از طریق شرکت در برنامه‌های نمایشگاهی می‌توانند نسبت به اشتراک‌گذاری فناوری‌های جدید و اطلاعات، اقدام کنند و برای ایجاد روابط تجاری طولانی‌مدت با سایر فعالان در بازارهای جهانی تلاش کنند.

این مسئول شهری یادآور شد: اگر بخواهیم اهمیت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان را در یک جمله بیان کنیم، به این صورت است که در راستای بازارهای جدید و نوظهور صنعت ساختمان، نمایشگاه بین‌المللی یک عامل محرک اصلی برای توسعه صنعتی و تجاری محسوب می‌شود.

به گفته ضمیری، اکنون یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که بسیاری از شرکت‌ها و فعالان حوزه صنعت ساختمان با آن مواجه هستند، این است که فاصله تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به‌طرز چشمگیر و نگران‌کننده‌ای افزایش پیدا کرده است. این دو گروه ارتباطات محدودتری با یکدیگر دارند. همین عامل موجب افزایش بی‌رویه قیمت‌های مصالح و تجهیزات ساختمانی و... شده است. نتیجه این کار چیزی به‌جز نارضایتی مشتریان، کاهش فروش و رکود تولید نیست.

وی تصریح کرد: هدف اصلی شرکت در نمایشگاه‌ها ارتباط رودررو با همکاران، مصرف‌کننده‌ها و تأمین‌کننده‌هاست.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: نمایشگاه بین‌المللی با تأمین یک فضای گسترده و کاملا دوستانه زمینه را به‌گونه‌ای فراهم می‌کند که تولیدکننده و مصرف‌کننده را در شرایط بازار امروزی در یک مکان منظم و برنامه‌ریزی‌شده با یکدیگر مرتبط سازد. بی‌گمان ارتباط بدون واسطه مصرف‌کننده یا مشتری با تولیدکننده کالای ساختمانی بسیاری از هزینه‌ها را کم می‌کند، رضایتمندی مشتری را افزایش می‌دهد و در نهایت به نفع تولیدکننده و مشتری خواهد بود.

وی تأکید کرد: نمایشگاه یکی از بهترین فرصت‌هاست که صاحبان شرکت‌های خدماتی یا کارگاه‌های تولیدی، بدون واسطه و مستقیم صحبت‌های مشتریان را بشنوند و نوع انتخاب‌ها را رصد کنند و با بررسی هوشمندانه اطلاعاتی که از نمایشگاه به‌دست می‌آورند، بتوانند تا حدود زیادی پیش‌بینی کنند که در چند ماه یا یک سال آینده چه خدمات یا محصولاتی تقاضای بیشتری خواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->